Podatki o podjetju:
YouDesign Home, Aleš Potočnik s.p.
Dorfarje 5
4209 Žabnica
Proizvodnja in razstavni salon:
Kidričeva cesta 58
4220 Škofja Loka
Davčna številka: SI75359332
Matična številka: 1419005000
Telefon: +386 51 313 900
Email: info@youdesign-home.si
Splošni pogoji spletne trgovine youdesign-home so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank, to je podjetja Youdesign-home, Aleš Potočnik s.p. (v nadaljevanju: podjetje ali youdesign-home) in naročnika izdelkov ali storitev (v nadaljevanju: uporabnik), ki jih ponuja podjetje ter določajo način, vsebino in pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja podjetja so sestavni del vsake pogodbe ali ponudbe oziroma predračuna.
Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.
Vsi sporazumi, ponudbe in potrditve med podjetjem in kupcem morajo biti pisni. Dodatni ustni dogovori in pogoji so neveljavni.
Dostopnost informacij
youdesign-home se zavezuje, da bo uporabniku še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju youdesign-home (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke podjetja (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba youdesign-home ažurira in spreminja pogosto in hitro. Zaradi narave blaga, ki ga ponuja podjetje, so njegovi pogoji prodaje in dobave specifični. Naročilo uporabnika bo obravnavano ne glede na njegov kraj stalnega prebivališča. Blago bo dostavljeno na naslov, ki ga je uporabnik navedel znotraj Slovenije. Za oddajo naročila in sklenitev pogodbe mora biti uporabnik star vsaj 18 let.
Cene
Vse cene v spletni trgovini so na nivoju artikla navedene v EUR z DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
V cene NISO vključeni stroški dostave, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo youdesign-home uporabniku omogočil odstop od nakupa.
Načini plačila
Podjetje omogoča naslednje načine plačila:
- Z nakazilom na račun podjetja po predračunu*: predračun uporabnik prejme na e-naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila. Na predračunu so izpisani vsi podatki za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic (št. ponudbe) in namen plačila (ADVA – Plačilo vnaprej/predplačilo).
Podatki o vplačilu preko predračuna:
Aleš Potočnik s.p.
Banka Intesa Sanpaolo d.d.
TRR/IBAN SI56 1010 0003 8140 007
SWIFT: LJBASI2X
*Po prejemu plačila po predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
- Pay Pal: je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami. Storitev zagotavlja varno spletno plačevanje v realnem času (spletne avtorizacije plačilnih in kreditnih kartic).
- S plačilno oziroma kreditno kartico(MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
- S plačilom na obroke Leanpay za artikle v vrednosti nad 100€, uporabnik pa lahko izbira med 6, 12, 18, 24, 36 in 48 obroki (min. mesečni obrok 10€)
- S plačilom na obroke z Diners club kartico do 12 obrokov
Podrobnosti o načinih plačila najdete tukaj.
Izdaja računa
youdesign-home pri dostavi naročenih artiklov kupcu dostavi račun, ki mu ga pošlje tudi v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici ter o izjemah od pravice do odstopa od pogodbe.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Tehnični koraki in postopek spletnega nakupa
- Na spletni strani https://www.youdesign-home.si uporabnik konfigurira izdelek, to je izbere ali vnese dimenzije ter določi ostale atribute. Ob tem uporabnik prevzame odgovornost za izbiro ali vnos ustreznih dimenzij za svoj izdelek. Ko uporabnik zaključi s konfiguracijo izdelka, klikne na gumb "Pridobi ceno". Tako pridobi ceno z davkom za konfiguriran izdelek. Potem klikne na gumb »Dodaj v košarico«.
- Uporabnik nadaljuje na »Preglej košarico«, kjer je seznanjen s končno ceno izdelka, stroški dostave in višino davka.
Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz končne ponudbe, mora klikniti na ikono kvadratka s križcem pri tem izdelku. Potem klikne »Naprej na blagajno«. - Na strani »Blagajna« se pojavi okno za prijavo registriranih uporabnikov. Neregistrirani uporabniki se lahko registrirajo s klikom na povezavo »Registrirajte svoj račun tukaj«.
Če želi nadaljevati z nakupom brez prijave potem uporabnik klikne povezavo »Na blagajno brez prijave«. Tu se odpre obrazec, kamor uporabnik vpiše osebne podatke:
- Osebni podatki: uporabnik mora posredovati zahtevane kontaktne podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka, email), ki jih podjetje potrebuje za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
- Dostava: paket bo dostavljen s Pošto Slovenije. Strošek dostave je odvisen od volumna posameznega paketa. Več informacij o dostavi najdete tukaj.
- Potem uporabnik klikne »Naprej na načine plačila«, kjer izbere enega izmed naštetih načinov plačila.
- Na desni strani so v košarici prikazani izdelki, ki jih je uporabnik dodal v svoje naročilo. Cena izdelka, strošek dostave, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v povzetku ponudbe, še preden se zaključi naročilo.
- Uporabnik zaključi z nakupom s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.
Po oddaji naročila uporabnik prejme po elektronski pošti avtomatsko obvestilo o prejemu naročila.
S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za youdesign-home kot za uporabnika. Kot uporabnik velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o uporabniku ni mogoče.
Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave kontaktira uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko ali elektronsko pošto. Preko elektronske pošte ga sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.
Naročene izdelke bo podjetje v najkrajšem možnem času pripravilo za odpremo. V primeru, da je uporabnik naročil blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov podjetje ne more odpremiti v obljubljenem roku, ga ta o tem pravočasno obvesti po telefonu ali na naveden elektronski naslov.
Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobavljivosti blaga, ki ga nima na zalogi v lastnem skladišču.
Ko bodo izdelki pripravljeni na odpremo, bo uporabnik o tem obveščen. Podjetje ponuja naslednje načine dostave:
- Pošta Slovenije:pripravljen izdelek bo podjetje uporabniku dostavilo po Pošti Slovenije. Predviden dobavni rok je označen ob izdelku v spletni trgovini. Po oddanem naročilu, se uporabnika o statusu naročila obvešča po e-pošti.
- Z montažo: v primeru povpraševanja po možnosti montaže, je uporabnik s strani podjetja obravnavan individualno. Dobavni rok je zato predmet dogovora med podjetjem in uporabnikom.
Sklenitev pogodbe in pravica uporabnika do odstopa od pogodbe
Kupoprodajna pogodba med podjetjem in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko youdesign-home uporabniku pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za youdesign-home kot za uporabnika.
Pravica uporabnika do odstopa od pogodbe
Pravica do odstopa od pogodbe velja izključno za artikle, ki so vnaprej izdelani in ki se NE izdelajo po meri in natančnih navodilih potrošnika.
Uporabnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe uporabnik sporoči pravočasno in pisno na e-naslov podjetja: info@youdesign-home.si. Ob odstopu od pogodbe mora uporabnik navesti številko računa in naročila.
V primeru odstopa od pogodbe uporabnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: Youdesign-home, Pohištvo Potočnik, Kidričeva cesta 58, 4220 Škofja Loka.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Pri pravočasnem odstopu od pogodbe, se vračilo opravljenih vplačil izvede takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila uporabniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Uporabnik mora artikel vrniti podjetju nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik. Uporabnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Uporabnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni uporabnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti podjetju najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe
Pohištvo po meri* in natančnih navodilih potrošnika.
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot 43.č člen) le ta nima pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo, če je predmet pogodbe izdelek, ki je izdelan po natančnih navodilih uporabnika in prilagojen njegovim osebnim potrebam (pohištvo po meri*).
*Pohištvo po meri pomeni, da artikel ni vnaprej izdelan. Artikel se izdela po meri in po natančnih navodilih uporabnika ter glede na njegove osebne potrebe in želje, kot so: dimenzije (širina in/ali globina in/ali višina izdelka), izbor drevesne vrste/barve, izbor ročajev, izbor materiala in/ali barve plošče ipd. Možnosti prilagajanja atributov se razlikujejo od artikla do artikla.
V primeru naročila pohištva po meri, odstop od pogodbe ni mogoč, podjetje kupcu ni dolžno vračati vplačanih sredstev. Uporabnik pred oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z veljavnimi splošnimi pogoji poslovanja podjetja.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri kurirski službi Pošta Slovenije d.o.o. To stori tako, da paket poslika (ne da bi karkoli dodajal ali odstranil) in slike, skupaj s številko paketa pošlje na info@posta.si in info@youdesign-home.si.
Uveljavljanje stvarne napake
Uporabnik mora podjetje o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku (v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita) in mu hkrati omogočiti pregled artikla. Izdelek ima stvarno napako, kadar:
- nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo uporabnik kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preveri z običajnim izdelkom enake vrste in ob upoštevanju morebitnih izjav podjetja oziroma z navedbami na samem artiklu. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti od izročitve izdelka, podjetje ne odgovarja.
Prodaja pravnim osebam
Prodaja pravnim osebam je mogoča, vendar so obvezni podatki naziv podjetja, naslov ter davčna številka. V primeru naročila pohištva po meri, odstop od pogodbe ni mogoč, podjetje kupcu (pravni osebi) ni dolžno vračati vplačanih sredstev. Uporabnik pred naročilom potrdi svojo seznanjenost z veljavnimi splošnimi pogoji poslovanja podjetja.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
Garancijska doba traja 24 mesecev. To pomeni, da bo podjetje popravilo oziroma zamenjalo neustrezen element izdelka v garancijskem roku na svoje stroške. Garancijski rok začne teči z datumom opravljene storitve.
Garancija velja za izdelke, ki jih vgradi podjetje in za izdelke, ki jih vgradi uporabnik, vendar slednje le pod pogojem, da je montaža narejena strokovno pravilno skladno s tehničnimi predpisi in navodili podjetja.
Za izdelke, ki jih ne vgradi podjetje, se servisi opravljajo le v delavnici podjetja oziroma se kupcu dostavi brezplačno okvarjeni element, da le tega zamenja sam.
Podjetje je dolžno zagotoviti vzdrževanje in nadomestne dele še tri leta po preteku garancijskega roka. Garancija se ne priznava v primeru neustreznega rokovanja ali mehanskih poškodb izdelka.
Kot datum izročitve se šteje datum opravljene storitve, ki je naveden na računu.
V primeru uveljavljanja garancije se uporabnik obrne na podjetje prek tel.: +386 51 313 900 ali e-maila: info@youdesign-home.si
Varovanje osebnih podatkov
youdesign-home se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o politiki zasebnosti najdete tukaj.
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan podjetju posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan podjetje obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Komunikacija
youdesign-home bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila youdesign-home bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj youdesign-home bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo youdesign-home izrecno spoštoval.
Reševanje sporov
Youdesign-home, Aleš Potočnik s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb. V primeru težav pokličite na telefonsko številko +386 51 313 900, pošljite elektronsko sporočilo na info@youdesign-home.si ali pišite na naslov Youdesign-home, Pohištvo Potočnik, Kidričeva cesta 58, 4220 Škofja Loka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Youdesign-home, Aleš Potočnik s.p. upošteva določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko-Slovenija.
Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za izvensodno reševanje sporov, ki izvira iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList
Podjetje in uporabnik v primeru spora, ki ga ne moreta rešiti sama, spor najprej rešujeta s pomočjo izvensodne mediacije; če še vedno ne najdeta skupne rešitve, pa je za reševanje spora pristojno sodišče v Škofji Loki.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina podjetja Youdesign-home, Aleš Potočnik s.p. in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Podjetje se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih podjetje ne uspe pravočasno ažurirati. V takem primeru, bo podjetje uporabnika obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe.
Podjetje si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Podjetje si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na veljavne splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Izključitev odgovornosti
Podjetje si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo uporabnik obveščen v najkrajšem možnem času in seznanjen z nadaljnjimi koraki. Uporabnik je dolžan zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Ostali pogoji
Podjetje si pridržuje pravico do sprememb in napak v prospektih, katalogih, cenikih, skicah, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih (ki ne vplivajo neposredno na izdelek).
Pogoji veljajo od 1. septembra 2021.